Oversikt over alle varene

onsdag
feb272013

Barnas barnehage 1

Målsettinger, føringer og rammer for barne

Hvordan kan barnehager gi barn en trygg og stimulerende hverdag og samtidig ta hensyn til alle målsettinger, rammer og føringer de er pålagt? 

Boka viser hvordan barnehagen i samsvar med lovverket, dagsaktuell kunnskap og forskning, kan utvikle og legge til rette for en praksis som gir barnet trygghet og stimulans, og som ivaretar barnets behov i en særlig viktig utviklingsfase. Rammeplan for barnehagen (2006), Barnehageloven og sentrale stortingsmeldinger er viktige referanser gjennomgående i boken.

Forfatter:
Øyvind Kvello (red.)

Pris: 482,-

Buy

tirsdag
feb262013

Tall- og språksprell

Matematikk- og språkleker for barnehagen

Barnehagen er et sted for lek og samhandling mellom voksne og barn og dermed også for læring og utvikling. Gjennom rammeplanen er barnehagene forpliktet til å støtte barnas læring, og Tall- og språksprell er et viktig hjelpemiddel for å nå målene om å utvikle barnas skriftspråklige og matematiske ferdigheter.

Tall- og språksprell legger til rette for en lekende, men målrettet trening i grunnleggende matematiske begreper og for utvikling av barnas språklige bevissthet. Dette skaper grunnlag for senere læring i skolen og kan være med på å forebygge framtidige lærevansker.

Aktivitetene er godt strukturert med hensyn til progresjon og gir samtidig rom for tilpasning til barna man til enhver tid arbeider med. Humor, undring, samspill og estetiske arbeidsmåter er vektlagt, og lekene er selvforklarende og enkle å ta i bruk.

Permen inneholder en rekke kort for visuell støtte i lekene.

Pris: 842,-

Buy

tirsdag
feb262013

Min minnebok

Samle på barnas minner

Med denne smarte minneboka kan du samle barnas tegninger, bilder, historier, hilsner og mye mer på ett sted. Min minnebok gjør innsamlingen av alt materialet morsomt, pent og systematisk.

Min minnebok fra 0-6 har:

• Bilderamme på forsiden
  • Feste til CD/ DVD på innsiden av permen så du kan legge ved digitale bilder
  • Smarte skilleark som systematiserer innsamlingen
  • Mange tips til hva du kan putte inn i permen

Min minnebok er laget som en ringperm så du lett kan sette inn og ta ut innhold. Den er inspirerende, solid og med et lekkert design.

Dette er den perfekte gaven fra barnehagen den dagen barna slutter - eller for hvert år.

Pris: 99,-

Page 1 ... 1 2 3 4
0-6
Munkerudveien 79 G
1165 Oslo
Tlf: 482 87 059
E-post: anders@0-6.no
Org nr: 986405887
0-6 drives av:
0-6 Utvikling Nederhoed
Munkerudveien 79 G
1165 Oslo